Časté poruchy mobilních telefonů
Servis mobilních telefonů - orientační dodací lhůty
Veškeré opravy monitorů řešíme po konzultaci se zákazníkem v co nejkratším možném čase. Obvykle se doba servisního zásahu pohybuje od 1-3 dnů, přičemž u všech typů závad poskytujeme možnost příplatku expresní opravy monitoru. O možnostech expresní opravy monitorů se informujte telefonicky nebo pomocí mailového formuláře.
Servis mobilů je možné v omezeném rozsahu řešit přímo u zákazníka. O možnosti opravy mobilu u zákazníka se informujte telefonicky.
Typ mobilů | Servis mobilů provádíme obvykle v termínu do: | Servis mobilů EXPRES (možnost příplatku) |
---|---|---|
Servis mobilních telefonů Samsung | 1-2 dny | ANO |
Časté poruchy mobilního telefonu
Mechanicky poškozený LCD
Rozbitý LCD se opravuje výměnou a ceny se pohybují dle modelu. Cena za výměnu LCD může být i 50% pořizovací ceny telefonu.
Telefon se nenabíjí
Příčin může být několik. Poškozený konektor nabíjení lze ve většině případů vyměnit. V případě nafouklé nebo nefunkční baterie je také nutná výměna.
Polití telefonu tekutinou
Pokud je telefon zasažen tekutinou je nutné jej neprodleně vypnout a dopravit do servisního střediska, protože hrozí elektrokoroze vnitřních částí telefonu. Tato závada lze odstranit vyčištěním základní desky. V některých případech je telefon neopravitelný, neboť cena opravy (výměna základní desky)převyšuje hodnotu zařízení.
Záchrana dat
Pokud nutně potřebujete data z poškozeného telefonu, není nic ztraceno. Vaše data z nefunkčního mobilního telefonu umíme zachránit nebo obnovit. Záchrana dat většinou probíhá tak, že se musí vyměnit vadný díl, např. LCD a poté se data kopírují na jiné datové úložiště.